Dieta Chodakowskiej

Dieta Chodakowskiej
3.5 (70%) 4 votes

sałatką z suszonymi wiśniami i kozim serem oraz grzanką z pieczywa razowego z czosnkiem.

Piątego dnia dzień zaczynamy z owsianką natomiast na obiad zjemy półtorej szklanki zupy „dowolnej” oraz dwadzieścia gram pestek słonecznika prażonych na suchej patelni, makaron z soczewicą. Do tego wszystkiego surówka z marchwi i żurawiny. Na kolację karmelizowane marchewki z fetą oraz chipsami czosnkowymi, grzanka z pieczywa razowego z czosnkiem.

Dzień szósty. Śniadanie owsianka. Obiad półtorej szklanki zupy jeżynowej z bazylią, do niej łosoś z oliwkami. Kolacja – sałatka z kurczaka, winogron i orzechów.

Siódmego dnia zaczynamy od owsianki. Na obiad 1,5 szklanki zupy medalionowej, polędwica z ananasem, imbirem i chili. Natomiast dzień kończymy sałatką z cukinii, mozzarelli i pomidora, do tego grzanka pieczywa razowego z czosnkiem i ziołami.

 

Pamiętajcie jednak o tym, że ta dieta jest tylko przykładem. Każdy jest inny i każdy potrzebuje własnej unikalnej diety dobranej w sposób indywidualny. Najlepszym wyborem jest wizyta u zawodowego dietetyka. Pomoże on tak zrównoważyć ilościowo i jakościowo dobierane produkty aby organizm jak najlepiej je przyswajał. Jeżeli jednak nas nie stać na taką wizytę, to warto poeksperymentować z dietą Ewy dobierając odpowiednio składniki pod siebie.  Zatem próbujmy tej diety ale nie bójmy się też zmieniać – dodawać to co lubimy bądź ujmować składniki, które nam nie pasują.

 

Przykładowe modyfikacje diety Chodakowskiej

Dieta rybnaJednym z takich składników, który z powodzeniem możemy zmieniać bądź modyfikować są ryby. Oczywiście nie może go zabraknąć w naszej diecie ponieważ to bardzo ważne źródło białka bogatego w najważniejsze wartości odżywcze. Pod tym linkiem http://www.rybaprzepis.pl/diety-rybne-zdrowie/ znajdziecie ciekawe artykuły o dietach rybnych ale również mnóstwo zdrowych przepisów na dania rybne.

Kolejnym elementem Ewy diety z jakiem możemy poeksperymentować to śniadanie. Ewa proponuje nam rozpoczęcie dnia z owsianką. Zatem w lecie spróbujmy owsianki ze świeżymi owocami poza sezonem z suszonymi. Mieszajmy je i szukajmy swojego smaku. Testujmy różne układy owoców, dodatków. Dieta przecież nie musi być nudna, monotonna i można ją urozmaicać na wszelkie dostępne sposoby!

Pages: 1 2

6 koment. “Dieta Chodakowskiej”

  1. by Otka on

    Może i warto spróbować tej diety tylko w moim przypadku całkowicie odpada czosnek. Może zamiast niego wypróbuję serek wiejski. Kiedyś miałam na niego fazę i wpylałam go prawie każdego dnia.

    Odpowiedz
    • by Anastazja on

      Nie zgadzam się !! … dieta jest po to żeby ćwiczenia dawały jakiś efekt i żeby ten się utrzymał… bo jaki sens z 40 minut ćwiczeń jak na śniadanie zjesz bekon, na obiad hamburgera a na kolacje zaesz jeszcze jakimś innym świństwem. Gdyby dieta nie była ważna nie było by specjalnie poświęconej dla tego zakładki :D

      Odpowiedz
  2. by marcisza on

    Byłam kiedyś na diecie bebio – tej Ewy, ale jak zobaczyłam, że robi ją Vitalia, to weszłam na ich stronę i zobaczyłam, że oni za tą samą cenę dodają jeszcze treningi wideo, więc przeniosłam się do nich.

    Odpowiedz
  3. by gosia on

    hej!!! mam pytanie , jak mam zrobic, jesli moge cwiczyc tylko 6 rano, powinnam przed tym cos zjsec ok 40 min. przed rozoczeciem trenigu??? A boje sie ze jesli bede na czczo to nie bedzeie odpowiednich efektow!! prosze o pomc

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>