Dieta Chodakowskiej

Dieta Chodakowskiej
3.5 (70%) 4 votes

Dieta Ewy ChodakowskiejZaczynając ćwiczenia z Ewą Chodakowską warto zastanowić się nad odżywianiem. Oczywiście jest wiele różnych diet i sposobów racjonalnego odżywiania i warto się z nimi zapoznać min. zasady piramidy żywnościowej, ale zazwyczaj takie diety nie są skierowane do osób aktywnych. W przypadku diety Chodakowskiej głównym założeniem jest właśnie to, że dieta Ewy jest ukierunkowana na osoby aktywne, pragnące zrzucić kilka kilogramów a przy tym przez ćwiczenia wzmocnić, wyszczuplić i co najważniejsze zapewnić sobie brak efektu jo-jo.

Samo już wykonywanie ćwiczeń Chodakowskiej daje bardzo pozytywne rezultaty ale to właśnie połączenie ruchu z optymalną dietą daje efekty dwa razy szybsze. Poniżej zamieszczamy dietę na siedem dni dzięki, której szybko zrzucicie zbędne kilogramy zapewniając sobie odpowiednie składniki dające siłę i energię do ćwiczeń.

 

Dieta Ewy Chodakowskiej na 7 dni

Płatki z owocamiPierwszy dzień diety według zaleceń Ewy rozpoczyna się od śniadania z owsianką. Do miseczki wkładamy suszone banany, migdały i orzechy. Dodajemy rodzynki, pestki słoneczniki dyni oraz płatki owsiane. Całość zalewamy wodą oraz mlekiem sojowym. Ten przepis śniadania z owsianką będzie nam towarzyszył przez resztę dni. W porze obiadowej możemy pozwolić sobie na półtorej szklanki rosołu na ostro oraz polędwicę w kalafiorze. Ostatnim posiłkiem dnia będzie kolacja a na niej znajdziemy dwie grzanki z pieczywa pszennego, posmarowane masłem wraz z czosnkiem (mniam ;)) i ziołami.

Drugi dzień. Zaczynamy tak samo czyli od owsianki. Na obiad półtorej szklanki zupy fasolowej oraz pieczarkowe wstążki. Kolacja natomiast będzie obfitowała w grzanki z pieczywa razowego wraz z carpaccio z łososiem i cytryną.

Trzeci dzień również rozpoczyna się od owsianki. W porze obiadowej będziemy mogły posilić się barszczem oczywiście 1,5 szklanki oraz filetem z łososia. Kolacja składać się będzie z sałatki z serem camembertem i gruszką. Do tego grzanka z pieczywa razowego i czosnkiem.

„Sporo tych czosnków ;) my ze swojej strony dla osób nie przepadających za czosnkiem polecamy bardzo dobre nie zawierające cukru eko-dżemy”

Dzień czwarty. Śniadanie oczywiście owsianka. Na obiad będziemy jadły 1,5 szklanki zupy z kalafiora oraz orzechowy kurczak z buraczkami w cytrynie. Wieczorem posilimy się… (aby zobaczyć resztę wpisu przejdź dalej)

Pages: 1 2

6 koment. “Dieta Chodakowskiej”

  1. by Otka on

    Może i warto spróbować tej diety tylko w moim przypadku całkowicie odpada czosnek. Może zamiast niego wypróbuję serek wiejski. Kiedyś miałam na niego fazę i wpylałam go prawie każdego dnia.

    Odpowiedz
    • by Anastazja on

      Nie zgadzam się !! … dieta jest po to żeby ćwiczenia dawały jakiś efekt i żeby ten się utrzymał… bo jaki sens z 40 minut ćwiczeń jak na śniadanie zjesz bekon, na obiad hamburgera a na kolacje zaesz jeszcze jakimś innym świństwem. Gdyby dieta nie była ważna nie było by specjalnie poświęconej dla tego zakładki :D

      Odpowiedz
  2. by marcisza on

    Byłam kiedyś na diecie bebio – tej Ewy, ale jak zobaczyłam, że robi ją Vitalia, to weszłam na ich stronę i zobaczyłam, że oni za tą samą cenę dodają jeszcze treningi wideo, więc przeniosłam się do nich.

    Odpowiedz
  3. by gosia on

    hej!!! mam pytanie , jak mam zrobic, jesli moge cwiczyc tylko 6 rano, powinnam przed tym cos zjsec ok 40 min. przed rozoczeciem trenigu??? A boje sie ze jesli bede na czczo to nie bedzeie odpowiednich efektow!! prosze o pomc

    Odpowiedz

Leave a comment to Anka Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>