Efekty ćwiczeń

Efekty ćwiczeń
3.7 (73.33%) 3 votes

Efekty ćwiczeń z Ewą Chodakowską –  w drodze po piękną figurę.

 

efekty_chodakowskaWiększość kobiet szukających ćwiczeń wyszczuplających czy wzmacniających w końcu trafia na ćwiczenia z Ewą Chodakowską. Popularność tej trenerki fitness jest na tyle duża, że w internecie z łatwością możemy znaleźć zarówno zestawy ćwiczeń jak i zobaczyć jakie efekty uzyskamy wykonując konkretne ćwiczenia. Oczywiście najważniejsze w wykonywaniu ćwiczeń jest regularność. Efekty ćwiczeń zawsze są pochodną kilku czynników składających się w całość. Aby efekty ćwiczeń były jak najlepsze regularność treningów jest podstawowa. Początkującym wystarczą dwa, trzy treningi w tygodniu. Jest to naprawdę nie wiele a efekty będą już widoczne po pierwszym miesiącu.

Wiadomo każda kobieta jest inna, i nie mam tu na myśli cech charakteru a po prostu budowę ciała. Efekty ćwiczeń osób o sylwetce w kształcie gruszki będą inne od sylwetki w kształcie jabłka czy tuby. Abyśmy miały wyobrażenie jakich efektów możemy się spodziewać po konkretnym czasie treningów zapraszamy do udziału w naszym projekcie.

Na tej stronie będziemy zamieszczali wasze metamorfozy. Zdjęcia oraz opisy przemian w drodze po piękną figurę. Jeżeli zaczynasz ćwiczyć bądź ćwiczysz z Ewą miesiąc, dwa czy dwanaście miesięcy wyślij na nasz adres meilowy info@cwiczenia-chodakowska.pl jedno zdjęcie obrazujące twoją sylwetkę przed przystąpieniem do ćwiczeń oraz drugie przedstawiające efekty w kolejnych miesiącach wraz z opisem: imię, wiek, od kiedy ćwiczysz, krótki opis jakie efekty zauważasz bądź wypełnij formularz.

 

Efekty ćwiczeń podzielone zostały na dwie grupy. Pierwsza z nich uwidacznia jakie zmiany możemy zaobserwować już po miesiącu, dwóch, trzech… miesiącach ćwiczeń z Chodakowską do roku. Natomiast druga grupa ilustruje nam zmiany u dziewczyn, które wytrwały z Ewą ponad rok.
Efekty Chodakowska
Sprawdź czego możesz się spodziewać ćwicząc z Chodakowską!

Efekty ćwiczeń z Chodakowską pierwszy (1) rok

 

Marta 25 lat Z Ewą 12 miesięcy
Cześć z Chodakiem jestem już od roku i muszę przyznać, że to najlepsze ćwiczenia z jakimi miałam doczynienia. Zaczynałam od Skalpela. Efekty mówią same za siebie. Już po miesiącu ćwiczeń była wyraźna poprawa. Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do ćwiczenia 🙂
Przed Po

 

Karola 22 lata Z Ewą 6 miesięcy
U mnie standardowy problem od zaaaawsze to były boczki i brzuch. Z Ewą ćwiczę od około pół roku. Zaczęłam standardowo od Skalpela. Początki były ciężkie bo w moim przypadku wszelaka aktywność kończyła się na przejściu z domu około 200m do pracy i z powrotem. Po pierwszym dniu ćwiczeń miałam straszne zakwasy pomimo tego, że nie dałam rady zrobić pełnych ćwiczeń. Po dwóch tygodniach Skalpel nie sprawiał mi już kłopotów i bez problemu robiłam pełny zestaw. Później dołączyłam jeszcze ćwiczenia z krzesłem. Teraz powoli myślę nad włączeniem do ćwiczeń Skalpel wyzwanie bądź Body Express.Jeżeli chodzi o efekty to w moim przypadku pierwsze zauważalne zmiany pojawiły się po około półtorej miesiącu a były nimi spodnie. Wcześniej spodnie bardzo mnie opinały i nagle poczułam, że przydał by się jakiś pasek 🙂 Następnie figura zaczęła się wyraźnie poprawiać i obecnie czyli po sześciu miesiącach z Chodakiem mogę śmiało powiedzieć, że jestem w pełni zadowolona zarówno z wyglądu jak i wagi. Wcześniej zdjęć nie robiłam bo strach 😉
Przed Po

 

Monika 18 lat Z Ewą 2 miesiące
Hej 🙂 niestety nie mam zdjęcia przed. Miałam kilka niepotrzebnych kilogramów tu i ówdzie 😀 W moim przypadku największe efekty widać na brzuchu! Chcecie płaski brzuch ćwiczcie z Ewą! W moim przypadku Skalpel wystarczył aby zrzucić tu i ówdzie
Przed Po

 

Jeżeli chcesz zobaczyć więcej metamorfoz użytkowników Przejdź dalej

Pages: 1 2

12 koment. “Efekty ćwiczeń”

  1. by Listek on

    Fajnie zobaczyć efekty ćwiczeń z Chodakiem ja niestety jeszcze nie mam się czym pochwalić. Może za kilka miesięcy coś wrzucę 🙂

    Odpowiedz
  2. by Magda2 on

    A ja ćwiczę Skalpel z Ewką już trzy miesiące i jestem w szoku jak można się wkręcić w te ćwiczenia. W moim przypadku wielkich zmian nie ma bo zawsze byłam raczej szczupła ale zauważam, że dużo więcej mam siły i energii na co dzień 🙂

    Odpowiedz
    • by mikki on

      Jak brak Ci motywacji i siły do ćwiczeń Chodakowskiej zastosuj prosta sztuczkę. Powiedz sobie, że będziesz ćwiczyła tylko dziś ten jeden raz. Jutro wstań i znowu powiedz sobie, że tylko ten jeden raz… itd… powinno pomóc. Jak już przeżyjesz kilka dni to nie będziesz mogła się doczekać kolejnego treningu 🙂 powodzenia 😀

      Odpowiedz
  3. by Selwka on

    hej dziewczyny 🙂 Potrzebuje porade 🙂
    10 miesiecy temu urodzilam dziecko i wiadomo zostal mi brzuszek, mozecie mi doradzic jakie cwiczenia moge zastosowac zeby miec umiesniony brzuszek, fajna pupe ale zeby piersi przy tym nie zmalały 🙂
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  4. by Ewa on

    Siemka. Ja już jestem z Ewką 5 dzień. dziś dopiero był pierwszy trening. Zaczynam od skalpela. potem secret i BIKINI :D. wszystko kupione więc wziełam się do pracy. Laski!! dupy do góry D:

    Odpowiedz
  5. by ola25 on

    hej 😉 mam problem z bryczesami na udach macie może pomysły jak się ich pozbyć jakich ćwiczeń zastosować z góry dziękuje. Mam 2 miesiące aby się ich pozbyć w udach mam 58 cm przy wzroście 161 cm bardzo chciałabym przez ten czas zgubić chociaż te 8 cm

    Odpowiedz
  6. by Izabela on

    Izabela lat 53 mój pierwszy tydzieńz Ewą Chodakowską.Nigdy nie lubiłam takich ćwiczen ,ale pływam ,biegam,chodzęz kijkami ,niestety mam problem po rzuceniu palenia 7 lat wstecz przybyło mi 10 kg i wraca jak bumerang po kazdej próbie zgubienia .Przyznam szczerze pierwszy raz ktoś mnie zainspirował do cwiczen.No i za mną pierwszy tydzien czyli kiler ,skalpel kiler,przerwa i skalpel,kiler dzisiaj skalpel oczywiscie redukuję żarełko no i ćwiczę na początek wolniejszym tempem ,ale wczoraj zrobiłam wszystkie brzuszki ,na boku nie potrafilam sie podniejs ,a wczoraj razy 7 , czuje sie lepiej i ucze sie wciągania brzucha 170 m,70kg,Biodra100 cm,Uda 61 cm,pas 92 cm, zdjecia na razie nie zamieszczębo się wstydzę.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *