Efekty ćwiczeń

Efekty ćwiczeń
3.7 (73.33%) 3 votes
Anka 31 lat Z Ewą 8 miesięcy
Moja przygoda z ćwiczeniami Ewy zaczęły się troszkę ponad pół roku temu. W moim przypadku połączenie ćwiczeń i diety dało naprawdę niesamowite efekty. Najpierw był skalpel później skalpel wyzwanie przeplatany z killerem. Na początku ćwiczyłam dwa razy w tygodniu a jak zobaczyłam pierwsze efekty to się rozkręciłam i czasem nawet zdarzało mi się ćwiczyć i 5x w tygodniu. Ale tak standardowo staram się minimum 3x ćwiczyć.
Przed Po

 

Anna 22 lata Z Ewą 4 miesiące
Cześć 🙂 nigdy nie byłam jakaś otyła ale zawsze brzuch był nie taki do końca jak bym chciała. Na szczęście już po dwóch miesiącach z Chodakowską była widoczna duża poprawa 🙂
Przed Po

Efekty ćwiczeń z Chodakowską powyżej roku

 

Maja 29 lata Z Ewą 18 miesięcy
Hej 🙂 ja od zawsze walczyłam z nadwagą i w moim przypadku najlepsze efekty dało połączenie ćwiczeń Chodakowskiej z bieganiem. Z Ewą jestem od prawie dwóch lat przerobiłam chyba wszystkie zestawy ćwiczeń a biegać zaczęłam jakiś rok temu. W moim przypadku głównym problemem był brak aktywności fizycznej. Kilka razy próbowałam różnych diet ale nigdy nie dawały one zadowalających efektów.  Na początku ćwiczyłam tak jak Ewa zaleca 3 razy w tygodniu z czasem doszłam do 5 treningów. Obecnie ponownie wróciłam do trzech a to z powodu włączenia do mojej aktywności biegania. Biegam dwa razy w tygodniu po około 40 minut. Polecam wszystkim zarówno ćwiczenia Chodakowskiej jak i bieganie ale dopiero po wzmocnieniu ciała dzięki ćwiczeniom.
Przed Po
Pages: 1 2

12 koment. “Efekty ćwiczeń”

  1. by Listek on

    Fajnie zobaczyć efekty ćwiczeń z Chodakiem ja niestety jeszcze nie mam się czym pochwalić. Może za kilka miesięcy coś wrzucę 🙂

    Odpowiedz
  2. by Magda2 on

    A ja ćwiczę Skalpel z Ewką już trzy miesiące i jestem w szoku jak można się wkręcić w te ćwiczenia. W moim przypadku wielkich zmian nie ma bo zawsze byłam raczej szczupła ale zauważam, że dużo więcej mam siły i energii na co dzień 🙂

    Odpowiedz
    • by mikki on

      Jak brak Ci motywacji i siły do ćwiczeń Chodakowskiej zastosuj prosta sztuczkę. Powiedz sobie, że będziesz ćwiczyła tylko dziś ten jeden raz. Jutro wstań i znowu powiedz sobie, że tylko ten jeden raz… itd… powinno pomóc. Jak już przeżyjesz kilka dni to nie będziesz mogła się doczekać kolejnego treningu 🙂 powodzenia 😀

      Odpowiedz
  3. by Selwka on

    hej dziewczyny 🙂 Potrzebuje porade 🙂
    10 miesiecy temu urodzilam dziecko i wiadomo zostal mi brzuszek, mozecie mi doradzic jakie cwiczenia moge zastosowac zeby miec umiesniony brzuszek, fajna pupe ale zeby piersi przy tym nie zmalały 🙂
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  4. by Ewa on

    Siemka. Ja już jestem z Ewką 5 dzień. dziś dopiero był pierwszy trening. Zaczynam od skalpela. potem secret i BIKINI :D. wszystko kupione więc wziełam się do pracy. Laski!! dupy do góry D:

    Odpowiedz
  5. by ola25 on

    hej 😉 mam problem z bryczesami na udach macie może pomysły jak się ich pozbyć jakich ćwiczeń zastosować z góry dziękuje. Mam 2 miesiące aby się ich pozbyć w udach mam 58 cm przy wzroście 161 cm bardzo chciałabym przez ten czas zgubić chociaż te 8 cm

    Odpowiedz
  6. by Izabela on

    Izabela lat 53 mój pierwszy tydzieńz Ewą Chodakowską.Nigdy nie lubiłam takich ćwiczen ,ale pływam ,biegam,chodzęz kijkami ,niestety mam problem po rzuceniu palenia 7 lat wstecz przybyło mi 10 kg i wraca jak bumerang po kazdej próbie zgubienia .Przyznam szczerze pierwszy raz ktoś mnie zainspirował do cwiczen.No i za mną pierwszy tydzien czyli kiler ,skalpel kiler,przerwa i skalpel,kiler dzisiaj skalpel oczywiscie redukuję żarełko no i ćwiczę na początek wolniejszym tempem ,ale wczoraj zrobiłam wszystkie brzuszki ,na boku nie potrafilam sie podniejs ,a wczoraj razy 7 , czuje sie lepiej i ucze sie wciągania brzucha 170 m,70kg,Biodra100 cm,Uda 61 cm,pas 92 cm, zdjecia na razie nie zamieszczębo się wstydzę.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *