Efekty ćwiczeń

Efekty ćwiczeń
3.7 (73.33%) 3 votes
Anka 31 lat Z Ewą 8 miesięcy
Moja przygoda z ćwiczeniami Ewy zaczęły się troszkę ponad pół roku temu. W moim przypadku połączenie ćwiczeń i diety dało naprawdę niesamowite efekty. Najpierw był skalpel później skalpel wyzwanie przeplatany z killerem. Na początku ćwiczyłam dwa razy w tygodniu a jak zobaczyłam pierwsze efekty to się rozkręciłam i czasem nawet zdarzało mi się ćwiczyć i 5x w tygodniu. Ale tak standardowo staram się minimum 3x ćwiczyć.
Przed Po

 

Anna 22 lata Z Ewą 4 miesiące
Cześć :) nigdy nie byłam jakaś otyła ale zawsze brzuch był nie taki do końca jak bym chciała. Na szczęście już po dwóch miesiącach z Chodakowską była widoczna duża poprawa :)
Przed Po

Efekty ćwiczeń z Chodakowską powyżej roku

 

Maja 29 lata Z Ewą 18 miesięcy
Hej :) ja od zawsze walczyłam z nadwagą i w moim przypadku najlepsze efekty dało połączenie ćwiczeń Chodakowskiej z bieganiem. Z Ewą jestem od prawie dwóch lat przerobiłam chyba wszystkie zestawy ćwiczeń a biegać zaczęłam jakiś rok temu. W moim przypadku głównym problemem był brak aktywności fizycznej. Kilka razy próbowałam różnych diet ale nigdy nie dawały one zadowalających efektów.  Na początku ćwiczyłam tak jak Ewa zaleca 3 razy w tygodniu z czasem doszłam do 5 treningów. Obecnie ponownie wróciłam do trzech a to z powodu włączenia do mojej aktywności biegania. Biegam dwa razy w tygodniu po około 40 minut. Polecam wszystkim zarówno ćwiczenia Chodakowskiej jak i bieganie ale dopiero po wzmocnieniu ciała dzięki ćwiczeniom.
Przed Po
Pages: 1 2

12 koment. “Efekty ćwiczeń”

  1. by Listek on

    Fajnie zobaczyć efekty ćwiczeń z Chodakiem ja niestety jeszcze nie mam się czym pochwalić. Może za kilka miesięcy coś wrzucę :)

    Odpowiedz
  2. by Magda2 on

    A ja ćwiczę Skalpel z Ewką już trzy miesiące i jestem w szoku jak można się wkręcić w te ćwiczenia. W moim przypadku wielkich zmian nie ma bo zawsze byłam raczej szczupła ale zauważam, że dużo więcej mam siły i energii na co dzień :)

    Odpowiedz
    • by mikki on

      Jak brak Ci motywacji i siły do ćwiczeń Chodakowskiej zastosuj prosta sztuczkę. Powiedz sobie, że będziesz ćwiczyła tylko dziś ten jeden raz. Jutro wstań i znowu powiedz sobie, że tylko ten jeden raz… itd… powinno pomóc. Jak już przeżyjesz kilka dni to nie będziesz mogła się doczekać kolejnego treningu :) powodzenia :D

      Odpowiedz
  3. by Selwka on

    hej dziewczyny :) Potrzebuje porade :)
    10 miesiecy temu urodzilam dziecko i wiadomo zostal mi brzuszek, mozecie mi doradzic jakie cwiczenia moge zastosowac zeby miec umiesniony brzuszek, fajna pupe ale zeby piersi przy tym nie zmalały :)
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  4. by Ewa on

    Siemka. Ja już jestem z Ewką 5 dzień. dziś dopiero był pierwszy trening. Zaczynam od skalpela. potem secret i BIKINI :D. wszystko kupione więc wziełam się do pracy. Laski!! dupy do góry D:

    Odpowiedz
  5. by ola25 on

    hej ;) mam problem z bryczesami na udach macie może pomysły jak się ich pozbyć jakich ćwiczeń zastosować z góry dziękuje. Mam 2 miesiące aby się ich pozbyć w udach mam 58 cm przy wzroście 161 cm bardzo chciałabym przez ten czas zgubić chociaż te 8 cm

    Odpowiedz
  6. by Izabela on

    Izabela lat 53 mój pierwszy tydzieńz Ewą Chodakowską.Nigdy nie lubiłam takich ćwiczen ,ale pływam ,biegam,chodzęz kijkami ,niestety mam problem po rzuceniu palenia 7 lat wstecz przybyło mi 10 kg i wraca jak bumerang po kazdej próbie zgubienia .Przyznam szczerze pierwszy raz ktoś mnie zainspirował do cwiczen.No i za mną pierwszy tydzien czyli kiler ,skalpel kiler,przerwa i skalpel,kiler dzisiaj skalpel oczywiscie redukuję żarełko no i ćwiczę na początek wolniejszym tempem ,ale wczoraj zrobiłam wszystkie brzuszki ,na boku nie potrafilam sie podniejs ,a wczoraj razy 7 , czuje sie lepiej i ucze sie wciągania brzucha 170 m,70kg,Biodra100 cm,Uda 61 cm,pas 92 cm, zdjecia na razie nie zamieszczębo się wstydzę.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>