Efekty ćwiczeń

Efekty ćwiczeń
3.7 (73.33%) 3 votes

Efekty ćwiczeń z Ewą Chodakowską –  w drodze po piękną figurę.

 

efekty_chodakowskaWiększość kobiet szukających ćwiczeń wyszczuplających czy wzmacniających w końcu trafia na ćwiczenia z Ewą Chodakowską. Popularność tej trenerki fitness jest na tyle duża, że w internecie z łatwością możemy znaleźć zarówno zestawy ćwiczeń jak i zobaczyć jakie efekty uzyskamy wykonując konkretne ćwiczenia. Oczywiście najważniejsze w wykonywaniu ćwiczeń jest regularność. Efekty ćwiczeń zawsze są pochodną kilku czynników składających się w całość. Aby efekty ćwiczeń były jak najlepsze regularność treningów jest podstawowa. Początkującym wystarczą dwa, trzy treningi w tygodniu. Jest to naprawdę nie wiele a efekty będą już widoczne po pierwszym miesiącu.

Wiadomo każda kobieta jest inna, i nie mam tu na myśli cech charakteru a po prostu budowę ciała. Efekty ćwiczeń osób o sylwetce w kształcie gruszki będą inne od sylwetki w kształcie jabłka czy tuby. Abyśmy miały wyobrażenie jakich efektów możemy się spodziewać po konkretnym czasie treningów zapraszamy do udziału w naszym projekcie.

Na tej stronie będziemy zamieszczali wasze metamorfozy. Zdjęcia oraz opisy przemian w drodze po piękną figurę. Jeżeli zaczynasz ćwiczyć bądź ćwiczysz z Ewą miesiąc, dwa czy dwanaście miesięcy wyślij na nasz adres meilowy info@cwiczenia-chodakowska.pl jedno zdjęcie obrazujące twoją sylwetkę przed przystąpieniem do ćwiczeń oraz drugie przedstawiające efekty w kolejnych miesiącach wraz z opisem: imię, wiek, od kiedy ćwiczysz, krótki opis jakie efekty zauważasz bądź wypełnij formularz.

 

Efekty ćwiczeń podzielone zostały na dwie grupy. Pierwsza z nich uwidacznia jakie zmiany możemy zaobserwować już po miesiącu, dwóch, trzech… miesiącach ćwiczeń z Chodakowską do roku. Natomiast druga grupa ilustruje nam zmiany u dziewczyn, które wytrwały z Ewą ponad rok.
Efekty Chodakowska
Sprawdź czego możesz się spodziewać ćwicząc z Chodakowską!

Efekty ćwiczeń z Chodakowską pierwszy (1) rok

 

Marta 25 lat Z Ewą 12 miesięcy
Cześć z Chodakiem jestem już od roku i muszę przyznać, że to najlepsze ćwiczenia z jakimi miałam doczynienia. Zaczynałam od Skalpela. Efekty mówią same za siebie. Już po miesiącu ćwiczeń była wyraźna poprawa. Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do ćwiczenia :)
Przed Po

 

Karola 22 lata Z Ewą 6 miesięcy
U mnie standardowy problem od zaaaawsze to były boczki i brzuch. Z Ewą ćwiczę od około pół roku. Zaczęłam standardowo od Skalpela. Początki były ciężkie bo w moim przypadku wszelaka aktywność kończyła się na przejściu z domu około 200m do pracy i z powrotem. Po pierwszym dniu ćwiczeń miałam straszne zakwasy pomimo tego, że nie dałam rady zrobić pełnych ćwiczeń. Po dwóch tygodniach Skalpel nie sprawiał mi już kłopotów i bez problemu robiłam pełny zestaw. Później dołączyłam jeszcze ćwiczenia z krzesłem. Teraz powoli myślę nad włączeniem do ćwiczeń Skalpel wyzwanie bądź Body Express.Jeżeli chodzi o efekty to w moim przypadku pierwsze zauważalne zmiany pojawiły się po około półtorej miesiącu a były nimi spodnie. Wcześniej spodnie bardzo mnie opinały i nagle poczułam, że przydał by się jakiś pasek :) Następnie figura zaczęła się wyraźnie poprawiać i obecnie czyli po sześciu miesiącach z Chodakiem mogę śmiało powiedzieć, że jestem w pełni zadowolona zarówno z wyglądu jak i wagi. Wcześniej zdjęć nie robiłam bo strach ;)
Przed Po

 

Monika 18 lat Z Ewą 2 miesiące
Hej :) niestety nie mam zdjęcia przed. Miałam kilka niepotrzebnych kilogramów tu i ówdzie :D W moim przypadku największe efekty widać na brzuchu! Chcecie płaski brzuch ćwiczcie z Ewą! W moim przypadku Skalpel wystarczył aby zrzucić tu i ówdzie
Przed Po

 

Jeżeli chcesz zobaczyć więcej metamorfoz użytkowników Przejdź dalej

Pages: 1 2

12 koment. “Efekty ćwiczeń”

  1. by Listek on

    Fajnie zobaczyć efekty ćwiczeń z Chodakiem ja niestety jeszcze nie mam się czym pochwalić. Może za kilka miesięcy coś wrzucę :)

    Odpowiedz
  2. by Magda2 on

    A ja ćwiczę Skalpel z Ewką już trzy miesiące i jestem w szoku jak można się wkręcić w te ćwiczenia. W moim przypadku wielkich zmian nie ma bo zawsze byłam raczej szczupła ale zauważam, że dużo więcej mam siły i energii na co dzień :)

    Odpowiedz
    • by mikki on

      Jak brak Ci motywacji i siły do ćwiczeń Chodakowskiej zastosuj prosta sztuczkę. Powiedz sobie, że będziesz ćwiczyła tylko dziś ten jeden raz. Jutro wstań i znowu powiedz sobie, że tylko ten jeden raz… itd… powinno pomóc. Jak już przeżyjesz kilka dni to nie będziesz mogła się doczekać kolejnego treningu :) powodzenia :D

      Odpowiedz
  3. by Selwka on

    hej dziewczyny :) Potrzebuje porade :)
    10 miesiecy temu urodzilam dziecko i wiadomo zostal mi brzuszek, mozecie mi doradzic jakie cwiczenia moge zastosowac zeby miec umiesniony brzuszek, fajna pupe ale zeby piersi przy tym nie zmalały :)
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  4. by Ewa on

    Siemka. Ja już jestem z Ewką 5 dzień. dziś dopiero był pierwszy trening. Zaczynam od skalpela. potem secret i BIKINI :D. wszystko kupione więc wziełam się do pracy. Laski!! dupy do góry D:

    Odpowiedz
  5. by ola25 on

    hej ;) mam problem z bryczesami na udach macie może pomysły jak się ich pozbyć jakich ćwiczeń zastosować z góry dziękuje. Mam 2 miesiące aby się ich pozbyć w udach mam 58 cm przy wzroście 161 cm bardzo chciałabym przez ten czas zgubić chociaż te 8 cm

    Odpowiedz
  6. by Izabela on

    Izabela lat 53 mój pierwszy tydzieńz Ewą Chodakowską.Nigdy nie lubiłam takich ćwiczen ,ale pływam ,biegam,chodzęz kijkami ,niestety mam problem po rzuceniu palenia 7 lat wstecz przybyło mi 10 kg i wraca jak bumerang po kazdej próbie zgubienia .Przyznam szczerze pierwszy raz ktoś mnie zainspirował do cwiczen.No i za mną pierwszy tydzien czyli kiler ,skalpel kiler,przerwa i skalpel,kiler dzisiaj skalpel oczywiscie redukuję żarełko no i ćwiczę na początek wolniejszym tempem ,ale wczoraj zrobiłam wszystkie brzuszki ,na boku nie potrafilam sie podniejs ,a wczoraj razy 7 , czuje sie lepiej i ucze sie wciągania brzucha 170 m,70kg,Biodra100 cm,Uda 61 cm,pas 92 cm, zdjecia na razie nie zamieszczębo się wstydzę.

    Odpowiedz

Leave a comment to Izabela Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>