Killer

Killer
4.2 (84%) 5 votes

Killer to zestaw ćwiczeń, który tak samo jak Trubo Spalanie, jest oparty na interwałach, czyli są momenty bardzo szybkie oraz momenty spokojniejsze. Killer to bardzo trudny zestaw, trzeba wykonywać wszystkie ćwiczenia bardzo ostrożnie i dokładnie. Jeżeli masz problemy z kolanami, zbyt dużą nadwagę to odpuść sobie ten zestaw i spróbuj spokojniejszego takiego jak Skalpel, Secret czy nawet Skalpel Wyzwanie.

Killer trwa 40 minut razem z rozgrzewką oraz rozciąganiem na koniec. Killer to trening dzięki któremu spalisz bardzo dużo kalorii oraz przyspieszysz metabolizm, dzięki czemu szybciej spalisz tłuszczyk. Jak większość zestawów Ewy Chodakowskiej ten również, wzmacnia całe ciało, pomaga pozbyć się cellulitu oraz wydłuży mięśnie. Pięciominutowa rozgrzewka bardzo dobrze wprowadza nas w intensywne ćwiczenia, jest trochę podskoków, wymachów, przeskoków z nogi na nogę. Następnie przechodzimy do już znanego ćwiczenia ze Skalpela, czyli wypady nogą do tyłu z lekkim utrudnieniem, czyli wykończeniem podskokiem. Następnie przechodzimy do wzmacniającej plecy oraz brzuch deski z unoszeniem na zmianę rąk oraz nóg. Kolejne ćwiczenie to połączenie brzuszków z pracą nóg na zmianę. I tak trzy razy powtarzamy ten zestaw trzech ćwiczeń. Uwierzcie można się zmęczyć! Killer Chodakowska A żeby było trudniej zaraz wracamy do podskoków i nasza wydolność maksymalnie spada, a mięśnie palą coraz bardziej. Po pajacykach, podskokach i wymachach przechodzimy do burpees, deski, przysiadów oraz brzuchów z podparciem. I te wszystkie ćwiczenia znowu powtarzamy trzy razy w kółko. I znowu zaczynamy przyśpieszać, czyli interwały idą w ruch. Przed nami ostatnia seria czyli tzw. spiderwomen, ćwiczenie na “boczki”, następnie skupiamy się na ujędrnianiu pośladków oraz wzmacniamy dolne mięśnie brzucha. I po raz kolejny wykonujemy ten zestaw trzy razy by na koniec znów podnieść tętno prawie do maksimum. Rozciągnie na koniec to po prostu wybawienie ;)

Killer to bardzo męczący i trudny trening. Wymaga naprawdę dużej kondycji i wytrzymałości. Czasem brakuje aż tchu, zwłaszcza przy początkach z tym zestawem. Ewa Chodakowska radzi by w przypadku gdy tempo jest za ciężkie to należy ciutkę zwolnić. Czyli po raz kolejny potwierdza się zasada “Lepiej wykonać mniej powtórzeń i dokładniej, niż więcej i zrobić sobie krzywdę”.

Video Killer – Ewy Chodakowskiej poniżej

 

 

 

 

 

 
Sprawdź czy ten zestaw ćwiczeń Ewy Chodakowskiej jest skierowany do Ciebie. Aby odtworzyć zapis video z ćwiczeniami Ewy przejdź dalej ->

Teraz możesz obejrzeć zestaw.

2 koment. “Killer”

Leave a comment to Anka Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>