Skalpel – Ewa Chodakowska

Skalpel – Ewa Chodakowska
4.3 (85.71%) 7 votes

Pierwszym najbardziej znanym zestawem Ewy Chodakowskiej jest Skalpel. Idealny początek dla osób, które już co nieco ćwiczyły, ale również dla takich które wstają z kanapy z kilkoma kilogramami za dużo.
Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę z tego, że Skalpel wcale nie jest prosty. Owszem jest dobry na początek, ale to nie oznacza, że nie czuć wykonywanej pracy mięśni. Skalpel ma za zadanie wyszczuplić całe ciało, wzmocnić brzuch, mięśnie głębokie oraz wydłużyć sylwetkę. Systematyczne ćwiczenia ujędrnią skórę, pomogą uporać się z cellulitem i co najważniejsze pomogą zgubić kilkanaście centrymetrów w udach, brzuchu czy biodrach.

Minimum jakie trzeba wykonać w tygodniu to trzy sesje treningowe. Cały zestaw to 40 minut ćwiczeń, które w zupełności wystarczają by poczuć trening. Skalpel jest statyczny, nie ma podskoków, dziwnych wygibasów, jest idealny dla każdego kto nie może dodatkowo obciążać stawów (zwłaszcza kolan). Pamiętajmy jednak o technice wykonywanych ćwiczeń! Lepiej wykonać mniej dokładnych powtórzeń, niż szybko i niechlujnie byleby było. Włóżmy w ćwiczenia całe 100% swoich możliwości i ambicji.

Ćwiczenie na macieZestaw ćwiczeń Skalpel opiera się na powtórzeniach tych samych ćwiczeń w seriach. Zestaw zawiera spokojną, rozciągającą rozgrzewkę, która trwa około 5 minut. Potem przechodzimy do pracy na nogi oraz przy okazji pracujemy delikatnie na ręce. Ewa Chodakowska na początku filmiku mówi o tym by przez cały czas trwania ćwiczeń wciągać brzuch i w ten sposób dodatkowo go wzmacniać. Praktycznie przez cały czas należy pracować brzuchem, po jakimś czasie już nawet nie trzeba o tym pamiętać, bo staje się to odruchem. Po pracy na nogi przechodzimy na plecy i pracujemy nad biodrami, brzuchem oraz plecami. Wszystkie ćwiczenia angażują więcej niż jedną partię mięśni, dzięki temu są takie skuteczne.

Ewa Chodakowska po około 25 minutach ćwiczeń zabiera się za nasze plecy. wiczenia wydają się dość łatwe, ale wcale takie nie są, wymagane jest zaciskanie zębów oraz duża motywacja, ale warto wytrwać dla efektów jakie widać już po miesiącu systematyczych ćwiczeń. Na koniec wzmacniamy jeszcze pośladki, znanymi, ale ciężkimi zestawami oraz zabieramy się już konkretniej za brzuch. Przy okazji ćwiczeń na brzuch wykonujemy również pracę na nogi. Brzuch wzmacniamy nie tylko poprzez znane wszystkim “brzuszki”, ale również pulsacyjne ruchy rąk – warto spróbować. Oczywiście po każdym treningu musi być schłodzenie, czyli rozciąganie. W Skalpelu tego również nie brakuje.

Cały zestaw daje maksymalną dawkę zadowolenia oraz widoczne efekty przynajmniej po miesiącu. Przed rozpoczęciem przygody z Ewką najlepiej zmierzyć się w kilku najbardziej newralgicznych dla nas miejscach, a potem patrzeć jak numerki się zmiejszają i uśmiech na naszej twarzy się powiększa. Gdy poczujemy, że Skalpel to dla nas za mało można spróbować Skalpel Wyzwanie, dynamicznego Killera, czy bardziej zaawansowanego Skalpela z krzesłemlub ciekawej odmiany jaką jest Secret – pilates na macie.

Jak wasze początki ze Skalpelem?

Sprawdź czy ten zestaw ćwiczeń Ewy Chodakowskiej jest skierowany do Ciebie.

Video Skalpel – Ewy Chodakowskiej poniżej

 

 

 

 

 

 

Sprawdź czy ten zestaw ćwiczeń Ewy Chodakowskiej jest skierowany do Ciebie. Aby odtworzyć zapis video z ćwiczeniami Ewy przejdź dalej ->

Teraz możesz obejrzeć zestaw.

7 koment. “Skalpel – Ewa Chodakowska”

  1. by Dorota on

    Skalpel jest świetny! Ja z nim ćwiczyłam dwa miesiące po czym się przesiadłam na killera. A teraz mieszam raz jedne ćwiczenia raz drugie. Zależy na co akurat mam ochotę :)

    Odpowiedz
  2. by Ed1ta on

    Niestety nie zmierzyłam się ani nie zrobiłam zdjęć. Rzeczywiście zestaw ten daje bardzo dobre efekty. Ja ćwiczę od około 5ciu miesięcy i na razie nie planuję zmian, choć jestem już na etapie wyciszania dźwięku ;)

    Odpowiedz
  3. by Gosia on

    Chce muszę schudnac,mialam zapalenie stawu (kostka) juz drugi miesiac jestem w domu,przytylam już 10 kg:( a zawsze byłam fit. Teraz kiedy czuje się na siłach chce zacząć,muszę zacząć robić cóż ze doba Please pomóż. Mój największy problem to nogi,pośladki wszystko w zasadzie,nie mogę jeszcze skakać i biegac

    Odpowiedz
  4. by alex on

    jeżeli komuś zależy na zgubieniu zaledwie kilku kg i cm, tzn poprawie delikatnie sylwetki, to czy można mieszać treningi? czy jak już za jeden/dwa się zabierze, to już trzeba kontynuować tymi jednymi?

    Odpowiedz

Leave a comment to st23ka Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>